Hej Sverige!!

Lite jobbig resenatt vi haft, bussen från hotellet gick kl 12 på natten, tog 2 h och sen skulle planer lyfta kl 05.10, men halv 5 får vi veta att det är en försening till kl 6 pga för tjock dimma i Stockholm! Alla halvsatt och låg på bänkarna och sov under den tiden. Flygresan gick fort då jag somnade när vi va i luften och vaknade vid landning. Landade vid 9 ungefär. Sen åka bil hem från Arlanda.

Gårdagen bjöd på hett väder och mer än 30 grader, på kvällen hade vi ca 28 och på natten strax över 20, möttes sen av höst och 10 grader... Brr 

Kommer väl komma lite bilder senare när jag orkar, är helt slut hela jag men ska ut och gå med pappa om 45 min, sen väntar dusch och brutalt lugn kväll! 
Va på manikyr också sista dagen, mest för att få till nagelbanden men fick målat dem också. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback