Godmorgon!

Ridningen igår gick sådär. Vi skulle hoppa studs och jag hade Nike. Uppvärmningen gick så otroligt bra och hästen hoppade superfint. Det som inte kändes bra var min balans över studsen. Vart lite efter och kom inte upp helt första gångerna, men fick lite tips och det vart en stor förbättring men inte helt bra ändå. Fick iaf höra att jag rider Nike riktigt bra, och det va ju roligt att få höra!! 

Godmorgon, har precis vaknat, haha vaknade vid 10 och tänkte bara ligga och blunda lite och helt plötsligt va klockan 11...! Spelar mig inte så stor roll när jag går upp egentligen, var väl väldigt trött så då behöver man få sova ut! 

Idag ska jag ner till stan en sväng, har lite saker att fixa där. Men först frukost! 
Gammal gammal bild! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback