Tredje dagen, 1 oktober!

Idag har vi haft en lugn dag, gick upp samma tid som igår, fixade mig och gick in till huset för frukost. Vi åt frukost och fixade lite smått, sen åkte mamman till dagiset med sonen och jag passade dottern. sen när hon kom hem tog jag ut hunden på en cykeltur. 
 
Efter det vart det en tur till affären, jag köpte lite frukt och några raw "proteinbitar" med nötter och sånt. När vi kom hem skulle dottern sova och mamman hämtade sonen på dagis. Jag gick in till mig och packade upp maten osv. Sen vart det lek med sonen i nån timma innan vi åkte till stallet för att mata hästarna. Sen hem igen och lek fram till maten. 
 
Efter maten plockade jag undan leksaker och gav hunden mat, sen vart det en promenad för mig och hunden, tog en runda på 50 min. 

Hästen från vardagsrumsfönstret imorse! 


Hästen jag kommer rida, moisy (utalas så iaf!) 


Kvällspromenad, på första bilden syns vårat hus i bakgrunden! 
När den här skylten dyker upp är det 100 km som gäller, när den skylten fast utan det röda strecket kommer betyder det 50 km..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback