Välförtjänt vila!

Hejsan! 
Idag har jag en välförtjänt vila från all sorts träning. Riktigt skönt faktiskt. Brukar försöka se till Att jag har en dag helt off, för mycket av det goda kan också bli dåligt ;) så ah efter 3 hårda träningsdagar unnar jag mig att ligga o läsa i mjukis innan min lilla "tv-kväll" startar :) skönt ju! 

Skolan gick iaf oväntat fort, vart segt på slutet men men. 
Bild från detta ögonblick, här får ni föresten se mina naglar också, har inte orkat fota och nu börjar det bli avskavt så vet inte om jag vill ta riktiga bilder nu haha! 

Den här veckan har jag gått ner 1,4 kg. 8,8 kg från startvikten och 10 % målet har jag idag passerat!! Wow vilken bra dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback