Träningen!

Träningen gick skitbra! Glömde mina hörlurar hemma så vart inte lika hård jogg, vart för tungt utan musiken :/ men körde iaf 5 min där som uppvärmning! 

Började med rygg eftersom jag inte hann den förra veckan (körde alltså 20x4) vart 5 övningar 20x4, och sen gjorde jag 2 övningar där man har kroppen som vikt så orkar inte lika mycket där men iaf 12x4. Alltså allt som allt körde jag 7 övningar.

Sen bestämde ja mig för att köra lite biceps (även fast armarna va rätt så trötta från ryggen) körde iaf 3 övningar 12x3. Avslutade med en magövning 12x4! 

Så ja, tyckte det va en bra träning. Lite trötta biceps på slutet så fick minska ner ett kilo mot vad jag brukar köra på 12x4 veckorna! Men annars kändes det himla bra!
Nu har jag precis ätit och ska hoppa in i duschen. Sen blir det lugn kväll! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback