Söndag kväll

 Som vanligt så har helgen bara försvunnit. Hade iaf lite "spa tid" där jag hade ansiktsmasken som ni fick se bild på, bastu, hårinpackning, body scrub, body butter och min underbara ansiktskräm! Hur skönt som helst!

Fixade bilderna och inlägget, och gjorde iordning fruktsallad. Idag innehöll den: plommon, kiwi, blodapelsin och jordgubbar! Skitgott!! Kollade på så ska det låta och nu blire sängen där jag ska kolla på PA sen sova! Skönt, haft en lång dag så är riktigt trött! Tur att det är sovmorgon imorgon, ska iaf lägga upp ett kort klipp från uppvärmningen och berätta vad mitt paket som jag fick i onsdags innehöll! 
Det här paketet;
Världens finaste häst<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback