Kondition och bröst!

Idag låg fokus på kondition och bröst.

Började med att spendera 29 min på löpbandet. Allt som allt jogg 15 min och pw 14 min. Körde jogg 5 min, pw 5 min, jogg 5 min, pw 5 min, jogg 1 min, pw 1 min, jogg 1 min, pw 1 min, jogg 1 min, pw 1 min, jogg 1 min, pw 1 min, jogg 1 min. Det jobbiga är att jag vet att jag orkar jogga mycket längre sträckor men periodvis får jag ont i fötterna (har inte anpassat mig helt av sulorna eftersom jag har tryck i hålfoten) antar jag och då får jag lite ont.. Vet faktiskt inte ens om det är därför men periodvis får jag iaf ont.. Så vart mycket "intervaller" idag!

På gymdelen körde jag fokus på bröst. Utmana mig och lyfta tungt o så. Körde iaf 3 övningar 12x4, sen körde jag breda armhävningar 12x4 (vet inte om det tar på bröst men tror det?), "sidan" 12x2 (per sida) och mage 2 övningar 12x4. Kändes bra så nu blire chilltid, sen middag och ridning :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback