Hem o vänder!

Kroppsanalysen gick bra? Haha fick iaf veta hur mycket mina muskler+skelett väger, hur mkt fett jag har och vatten i kroppen! Kul att få veta så nu har jag blivit ännu mer taggad :) 

Körde 20 min kondition idag, haha ska faktiskt förklara exakt hur jag gjorde ;) 
Började med 10 min jogg, sen 1 min vila. Pw 1 min, jogg 1 min, pw 1 min, jogg 1 min, pw 1 min, jogg 4 min, pw 1 min. Så allt som allt joggade jag 16 min och pw 4 min!

Sen gick jag ner till gymmet och körde lite ben, haha som ni kanske förstår va dem ganska trötta från löpbandet men men - körde iaf 6 övningar, 4 st 12x4 och två 12x2. På några av dessa puscha jag mig något och la lite tyngre! Skönt!

Nu blir det lunch och sen ska jag ta mig till stallet!



Kommentarer
Emma säger:

ååhh! vart kan man göra kroppsanalys???

2014-03-16 | 16:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback