Godmorgon!

Har varit uppe i typ 2 h men orkade inte blogga direkt ;) 

Gårdagskvällen var riktigt roligt, käkade god middag och snackade om allt mellan himmel och jord tills kl var halv 10? Då vi åkte in till stan. Ganska dåligt drag på krogen men vi satte oss och snacka o skratta och sånt tills dansgolvet drog igång lite mer och så dansa vi i typ en timma innan vi åkte hem, vart alltså en tidigt kväll då vi drog kl 1 :) 

Om ca 1 h ska jag ta mig ut till stallet hade jag tänkt, roffe är "skadad" (vet inte riktigt vad jag ska kalla det då vi knappt vet själva vad det är :/ ) så han vilar och istället ska han få sig en dusch :) mysigt! Tar även in hästarna idag och så därför jag åker såpass sent till stallet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback