Acne Remover!!

Ja, i paketet som jag fick i onsdags låg alltså ansiktsmasket. Acne Remover heter dem och de ska verkligen rengöra på djupet, man ska se skillnad på huden efter några gånger. Den ska tydligen förminska pormaskar, finnar och ta bort döda hudceller osv. 
Jag testade den här masken i söndags som ni såg, och jag måste säga att den var extremt skönt att ha på den (svalkade) hela tiden även fast den satt på i typ 40 min haha! ehm.. När man skulle ta bort den så sved det som tusan, kändes ungefär som att jag hade tejp i hela ansiktet som skulle dras bort, alltså inte så skönt!
 
Känslan efter min första gång var att ansiktet kändes lenare och renare. Kände ingen skillnad på pormaskar o så men det ska man inte göra efter första gången heller så väntar med spänning! :)
I paketet ingick även en hudguide som ska hjälpa en med vad för sorts mat man ska äta och inte äta för att minska finnar osv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback