Godnatt

Ont i halsen och huvudet är tungt men kan man sova då? Nej såklart inte för halsen torterar mig brutalt!!! 

Suck... 3 jobbdagar kvar innan lite ledigt! Det börjar kännas i rygg och fötter nu ;) inte alls van att stå upp i 5 h.. Men men! Man ska ju tydligen förbränna mer om man står upp så ah det låter ju bra! 

Annars då? Jo jag har kollat på pll ikväll och läst lite, händer inte så mycket just nu - kommer hem från jobbet och är ju typ sjuk så blir lite återhämtning. Men snart nog ska jag ta upp träningen igen, ska bara börja må lite bättre :( 
Juste vikten för de här två veckorna har gått sakta neråt med 0.4 kg. Men däremot tappat 1 cm och det tycker jag är viktigare :) har kommit in i tanken att vikten inte är det viktigaste längre, utan nu tycker jag cm och hur kroppen ser ut är himla mycket viktigare. Vikten är ju trotsallt bara siffror!!
Är ju lite skillnad på kroppen mellan bilderna :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback