Sean banan

Puh, idag har verkligen varit intensivt. Har för mig att det va nästan 7000 pers i parken idag? (Inte helt säker på siffrorna) men det va iaf galet mycket folk..! Sean banan spelade idag, och stod på körskolan i 30 min då så kombinerade jobb med "nöje". Måste ändå säga att han ger bra budskap till barnen, typ gör det som du själv vill och inte bara det som dina föräldrar vill och sen ser du till att bli bäst på det! Etc. 

Iaf, är hemma nu och ska äta lite middag, haha blir hemmagjord pizza rester från igår. Så gott! Sen väntar en efterlängtad dusch innan jag lägger mig i soffan och kollar på film. Ledig imorgon! 
Hade lite tid över imorse så kunde våga håret lite, skitenkelt! Man bara gör en fläta och sen tar med plattången över så det blir varmt. Jag väntade tills håret svalnat innan jag löste upp flätan. 
Kombinera jobb med "nöje";




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback