Nyårssmink

tänkte bara visa upp lite snabbt det jag använde mig av i min nyårssminkning.
Två dåliga mobilbilder som visar hur sminkningen såg ut!
,
och det här är det jag använde allt som allt;
ögonskuggorskuggor, ögonbrynsfärg, två olika kajaler, mascara, "rouge" och mineralpuder.
Och här är en "närmre" bild på det jag använde när jag skuggade..
Använde den längst till höger som bas ända upp till ögonbrynet (det gör jag alltid när jag sminkar!). tog sen den ljusaste och den näst mörkaste över själv ögonlocket. Den mörkaste på paletten som svart bas och sen tog jag den ensamma svarta för att skapa en mörkare färg, började sen sudda ut sminket. 
Dock så tänker jag ha mer färg nästa gång, vart lite feg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback