Lunch

Slutade tidigt idag, vi jobbade så bra på naturkunskapen så vi fick sluta den tidigare och kunde ha mentorstiden tidigare. Alltså slutade vi 11.20 (den tiden som naturkunskapen egentligen skulle slutat). 
Iaf har jag ätit lunch nyss. Gjorde en variant av pastasallad (visar bild och skriver mitt recept under)
Idag står träning och åter igen träning på schemat, funderar faktiskt på att dela upp den lite. Typ ett kondis pass och sen ett med styrka ? Fast då senare.. Hm.. Klurigt!
Här kommer iaf bild på min lunch; 

Receptet:
Koka pasta (jag hade 35 g pasta) 
Skär grönsaker efter eget sug - jag använde sallad, gurka, paprika och tomat.
Skär skinka (dock ska det va 100 g skinka alltså mer än vad jag hade, men vi hade typ inge skinka så fick bli den sista från påläggen) 
Sen tog jag iskallt vatten till :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback