En sak jag stör mig på...

Jag tänkte berätta för er om en sak jag stör mig på. 
Folk som skaffar blogg men sedan inte bloggar för att de inte orkar. 
Varför skaffar man ens en blogg om man bloggar en gång i veckan? Jag kan faktiskt inte förstå det, skaffar man blogg gör man det för att uppdatera släkt och vänner eller för att man själv tycker det är roligt att skriva inlägg och lägga upp bilder.
Jag gör det mest för att jag själv tycker det är roligt att skriva inlägg och lägga upp bilder. För mig är det som en dagbok fast på nätet utan att man skriver ut sina "hemligheter" utan man skriver om vardagssaker och jag tycker det är jätteroligt att kunna kolla tillbaka på det man lagt ut. 
 
Iaf det jag ville säga var att jag blir extremt irriterad på folk som skaffar blogg men som inte orkar blogga. Orkar du inte blogga ska du inte ha blogg. punkt. 
Usch det här inlägget förtjänar inte ens en bild för jag är så irriterad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback