dagens stall

Idag åkte Erika tidigare (eftersom jag jobbade) och fixade färdigt med mat och mockning så när jag kom va det bara o fixa hästarna!

Red på banan, jobbade volter och stenhård med att han skulle vara böjd och ställd (han va redan oväntat pigg och hade ganska bra bjudning). Efter galoppen tog all min energi slut, det krävdes för mkt så min kropp palla in. Skrittade runt på lång tygel ganska länge och sen jobba jag skritt på volt, han fick en jättefin och stadig form efter ett tag så då kunde jag inte motstå att trava, så körde trav på volten med en fin häst, bjudning och stadig form! Lycka!!
Vi skrittade av hästarna utanför padocken! 
Fixa hästen och in i boxen med gode täcke på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback