Solpuder och minus!

Haft en bra dag, redovisade på religionen och instuderingsfrågor på kultur historian, lämnat in gymnasiearbetet och mötet gick super!

Shoppade ju även idag, blev som en liten present till mig själv för att jag skött mig så bra den här veckan (asså ätit nyttigt o så) och för jag gick ner såpass mycket som jag gjorde efter förra veckan! 

Ska kanske berätta hur mycket jag gått ner också denna vecka vilket va 1,2 kg! 

Nu ska jag byta om, äta en banan och åka iväg för träning! 
Min shopping;


Köpte ett solpuder från the body shop, hört mycket bra och bad en som jobba där att visa hur det ser ut på så det gjorde hon och jag kände mig skitnöjd med det så slog till! 
240 kr kostar denna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback