Min träningsvecka;

Måndags; ridning i ridhuset. Forever; löpband 10 min. 6 övningar för axlar + 1 magövning. 
Tisdags; forever; 3 övningar biceps, 3 triceps och 2 magövningar. Ridskolan på kvällen.

Onsdags; forever; 3 bröstövningar, 4 magövningar, breda armhävningar och 100 squats utan vikt. 
Torsdags; vilodag 

Fredags; ridning uteritt. Forever; 6 benämningar och 2 magövningar. 
Lördags; ridning i ridhuset. 
Söndags; ridning uteritt.

En bra vecka ändå, har vart lite mindre på forever men det är för jag inte hunnit dit eftersom de stänger så sjukt tidigt.. Men hade bara en vilodag från all träning vilket va bra. Sen har jag även om jag inte tränat på forever så har jag ridit och haft stallsysslor vissa dagar mockat åt två hästar och cyklade till stallet en dag. Så nöjd över att jag rört på mig alla dagar men ska försöka bättra mig med träningen, ska åtminstone få in en träningsdag till för att köra igenom hela kroppen (den här veckan vart rygg lidande) men tar igen det nästa vecka och kör de delar jag tycker är viktigast! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback