Godmorgon

Trött som jag vet inte vad.. Behöver lov eller semester eller nått... 

Lång dag idag i skolan, eller jag går till typ 14.10, men har samma lektion hela dagen (egentligen två olika men gör samma sak) så då blire en lång dag.. 

Ridningen igår då, hade Wilma och det gick verkligen skitdåligt..! Vi jobba vidare med starka och svaga sidor och även galoppen, idag va hon stel och springig hela tiden.. Och ville inte alls göra det jag bad henne om.. 

Det absolut ända jag vart nöjd med över passet va i slutet när vi trava av och hon tog kontakt med bettet, sen precis innan vi sakta av sökte hon sig neråt fortfarande med kontakt! Men ah, det va allt..
Nu ska jag snart gå till bussen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback