Tyskland

Ja som bilden igår kväll visade så ska jag flytta till Tyskland. 
Igår bokade vi klart biljetten och nu är det bara att fixa allt som ska fixas och sen invänta dagen...
 
Jag kommer bo hemma hos en svensk/tysk familj, så det pratas lite svenska och lite engelska. Mina "sysslor" kommer vara att ta hand om hästarna (avelsstall) samt rida en av hästarna och ta hand om föl. Jag kommer ta hand om barnen, mest leka med den äldsta som jag förstod det och även gå promenader med hunden. Kommer ha min egna lägenhet på gården och "min egna bil". 
 
Stället där jag ska bo ligger utanför Hamburg, ca 40 min med bil ungefär och heter Hartenholm. 
Resan sker alltså den 28 september..!

Kommentarer
Sara :) säger:

Åååh men Gud så kul!! :D Funderar på att göra en dylik resa när jag gått ut gymnasie.... Hoppas du kommer uppdatera bloggen så mycket som möjligt :D Och så får du lycka till!

2014-08-19 | 20:34:46
Bloggadress: http://nattstad.se/sarahertzberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback