höstväder

Min dag började verkligen inte bra idag...
 
Börjar med att jag hittar en spindel (?) som var megastor, får panik, ringer pappa, ska lägga en burk över men spindeln typ drar och gömmer sig i ett klädförråd (kommer inte på vad det heter....) så jag täpper till golvspringan men en filt och sprejar insektsmedel för att den inte ska kunna ta sig ut.. haha! så nu är den instängd där och gömmer sig nånstans...
 
Sen bestämmer jag mig för att åka ner till stan för att komma hemmifrån en stund, larmar, låser dörren, går ut i garaget(!!) och hämtar moppen. Ska precis åka iväg när jag kommer på att jag hade larmat och alltså startat larmet när jag gick in i garaget... Full fart in och larma av och se till så larmcentralen vet att det är jag själv som gjort det..
 
Åker iaf sen äntligen till stan, kommer halvvägs och det börjar regna, har inga regnkläder så blir lagom blöt. Men ingen fara med det. Går sen runt på stan i några timmar och kollar på kläder, gör två köp. hihi! och sen lyckades jag också boka tid på ungdomsmottagningen, äntligen! Åker sen hem och hinner bara precis åka iväg innan himlen öppnar sig på nytt, inte någon liten regnskur den här gången utan det vräker ner och nästan haglar så jag blir inte bara blöt utan det gör ont också... Kommer iaf hem och är helt genomblöt in på bara skinnet.. Hänger upp jacka, byxor i tvättstugan och kryper ner i varma mjukisbyxor. skönt! så nu hamna jag här framför datorn och är fortfarande lagom kall. 
 
MEN jag är inte bitter för det, shoppingrundan var riktigt skön så jag är på helt galet bra humör även fast allt kaosade imorse ;)
Random bild..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback