Gym!

Åh va och tränade idag, länge sen sist. Galet skönt va det!

Började med 20 min kondition - 7 min pw och 13 jogg. Sen hade jag en halvtimma kvar innan mitt gruppass skulle börja så körde 4 axelövningar 12x4. 

Och sist men inte minst vart det 45 min sh"bam, sist jag körde det vägde jag 15 kg mer, jäklar vad "lätt" det va idag jämfört med då, orkade igenom hela passet trots det jag gjort innan, för 15 kg sen hade jag knappt klarat mig igenom passet. Men sen gör mina sulor underverk, fick ont i vaderna/vristerna när jag hoppa och skutta men nu med mina sulor känner jag ingen smärta alls!

Har iaf precis ätit middag och nu väntar en dusch på mig.
Tittar man på bilden förstår man att det va lättare nu ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback