Godmorgon!

Älskade lediga fredag! 
Gårdagen va helt sjukt rolig!! Otroligt vilket skönt gäng jag jobbar med. Vi började med galamiddagen, tre rätters, prisutdelningar och underhållning. Kvällen där avslutades med att personalen gjorde om Viktor och samirs låt lite grann och efter halva kom dem själva in och sjöng klart den.

Vi gick hem till Emma (tog ca 30 min) och där fortsatte festen. Jag åkte hem vid 2 men vet att de andra fortsatte längre ;) 
Såhär såg jag ut iaf; jag hade på mig min nya klänning som kom samma dag! 



Såhär såg facelooken ut, dock så är jag väldigt röd här på bilden men va väldigt varm..

Nu ska jag äta och fixa mig för sen kommer Erika och hämtar mig för en dag på erikslund! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback