Glömde helt bort bloggen...

... Imorse då jag vart lite stressad ;) 
Helt plötsligt vart klockan riktigt mycket så fick stress fixa mig och packa väskor. 

Åkte iaf sen till Coop för att ta den 3 sprutan för tbe(?) tror jag det heter. Den här sjukdomen man får av fästingar. 
Gick riktigt snabbt och sen vidare för att checka av en ny sak på listan av måsten inför Tyskland, den här gången gällde det mitt gymkort som skulle avslutas pga flytten. Gick jättebra och min sista dag är den 25 september alltså 3 dagar innan jag åker vilket inte kunde bli bättre! 

Fortsatte sen med gym, började med kondition i 25 mim. Vart 5 min lite lugnare uppvärmning, 2 min jogg och 3 min pw. Sen körde jag igång med intervaller - körde en min snabb jogg/spring och sen 1 min pw, alltså vart det 10 min i full fart och 10 pw. 
Gick ner till Styrkedelen och körde ben, 6 övningar 12x4, axlar 3 övningar 12x4 och 1 bröstövning 12x4. Testade en ny axelövning och jäklar vad det sved!! 

Duschade lite snabbt och drog på rena kläder, och nu sitter jag och väntar på möte... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback