Veckans träning;

Måndags; forever: kondition 20 min - 10 min jogg, 10 min pw. Axlar 5 övningar, biceps 3 övningar, triceps 3 övningar - 12x4. 
Tisdags; ridning på ridskolan, dressyr på Wilma- mycket utan stigbyglar! 

Onsdags; forever: rygg 6 övningar, mage 4 övningar - 12x4, "sidan" 12x2 (per sida). 
Torsdags; forever: body pump 25 min, rygg, mage, biceps, triceps, axlar).

Fredags; vila! Krogen = dans. 
Lördags; forever: kondition 20 min - pw 8 min, cykel 12 min. Ben 5 övningar 12x4. 
Söndags; forever: kondition 30 min, 15 min pw, 15 min jogg. Mage 5 övningar, bröst 2 övningar -12x4, plankan 2 min, "sidan" 12x2 (per sida).

Bra träningsvecka, har bara haft en dag med vila vilket jag tycker är bra! Kört igenom hela kroppen samt ett pass så jag är grymt nöjd! 
Har även kört kondition 3 ggr, 20 min två av passen och 30 min sista gången! 
Grymt nöjd över veckan! 


Bilden över visar min kondition, har som mål att köra tre dagar i veckan 20 min, som ni ser här har jag uppnått det målet och även gått lite över det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback