Skakis i hela kroppen...

Som sagt, 30 mins tortyr! 
Dem har en fras på dörren in till gympozz där det står såhär; "while se are torturing your muscles we play Them cool music!" Vilket verkligen stämmer, och utan musiken hade man nog aldrig pallat! 

På det här passet får man träna igenom hela kroppen på ett väldigt tungt sätt. Vikter och jobbiga övningar i ett snabbt tempo.. Just nu känner jag mig galet stel i kroppen så blir kul imorgon.... 

Däremot så måste jag säga att jag klarade passet mycket bättre än första gången, nu orkade jag fysiskt och psykiskt, vart ju svintrött och klarade inte hela vägen på två övningar på slutet men jag orkade himla mycket mer än första gången. Och sen mår jag inte lika "dåligt" efter, då kunde jag knappt röra mig och orkade inte lyfta armar eller nått. Nu känner jag av en stelhet och det tar emot att lyfta armarna. 

Nu ska jag hoppa in i duschen, renbäddade -_- och mysa ner mig i soffan framför pll! 
Innan passet ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback