Lugn kväll

Kvällen har vart som en söndag, fast en måndag?
Haha, har legat i sängen, tända ljus, kollat på pll och ätit frukt o så. Mysigt och skönt för jag har frusit som en idiot hela kvällen fast jag ligger under mitt duntäcke :/ hm....

Som ni kanske förstod så blev det ingen träning idag :( anledningen va för att de två pass som jag ville gå på va fulla båda två (såna pass som man måste förboka....) så det blev ingenting av det :( trist men imorgon satsa jag på dubbelt med träning och ridning.

Med tanke på dagens "sitsträning" (red nästan hela tiden utan stigbyglar) så känner jag att jag kommer nog ha träningsvärk imorgon.. Jobbig "smärta" just nu men ah. Det blir nog bra! 

Ska iaf avsluta det här inlägget nu, lägger mig nog om ca 30 min så säger godnatt nu!
Sweet dreams! 



Översta bilden ger inte ett rättvist ljus med tanke på att det är mörkt i rummet och sen äre bara ljusskenet som lyser upp! Alltså mycket mörkare än sådär :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback