Godmorgon

Åh hade så extremt mysig igår.
Började med mysig frukost och sen fixa vi oss och åkte till moster! Kl 3 kollade vi på Kalle anka! Och sen åt vi efter. Mums!

Mellan 17-18 börja vi dela ut paket, jag fick en tomteluva och delade ut. Sen testa vi en ny grej så man fick öppna ett paket och sen var det nästas tur osv! Tog lång tid men det va mysigt :) strax innan 8 var vi klara haha! Och då vart det "efterrätt" och sen kolla på tv. 

Kl 10 åkte vi hem, glad och nöjd över mina julklappar! Fixar bild på det senare, mest för att jag själv älskar att se vad folk får haha! 
Här kommer lite blandade bilder på julafton!











Nu ska jag gå upp och äta frukost, fixa julklapparna och fixa naglarna, idag skulle vi till min kusin :)
Lite bilder på hur jag såg ut igår;







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback