Jag är lyckligare nu!

Iskallt ute, imorgon blir det nog halsduk på! 
Iaf så håller jag på att få ont i halsen, troligtvis för vi kommer från värmen till kylan.. Bara jag inte blir sjuk tills resan.. 

Lyckades få tag på chaps och väst. Har ju korta vader och tjocka (inte lika tjocka nu som innan tydligen) men de som var beställda var för långa så det sket sig. Men som en chansning så hade hööks ett par som passade hur bra som helst i omkrets, och hör o häpna - de var tillochmed lite korta (hon som hjälpte mig sa att det inte gjorde nått för jag hade stöd där det var viktigast)! Hittade även en väst med världens passform! Så jag är glad! 

Svängde förbi willys och köpte lite bär, så det ska jag mysa med framför familjetrippen (?) nu! Var även precis ute en sväng med pappa, ca 1 h. Så nu blir det filmmys! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback