Världens bästa måndag!

Godmorgon! 
Bästa måndagen på hela året, för det är min födelsedag!
Pricken över i:et är att jag är ledig idag också ;) 

Iaf väcktes imorse kl 7 av sång och brorsan hängde med i telefon! Haha.
Fick lite roliga paket och så!

Först och främst fick jag en superfin väska av min bror som jag ska få ha på balen ( åh den är så fin ❤️ ) sen fick jag ett "presentkort" på en ny Säkerhetsväst som vi ska köpa sen när jag gått ner färdigt i vikt, ett sminkkit med massor med ögonskuggor, rouge, highlighter etc, en stor hjärtformad skål (?) och 4 små hjärtformade skålar (?) sen fick jag också ett foundue sätt! Så ja en riktigt bra start på dagen!

Somnade om sen och vaknade nyss här vid 10 så nu blir det frukost!
Bild på morgonens paket, ni ser även födelsedagsblommorna som jag fick av moster i lördags, hennes paket visas sen med resten av släktens! 
Bilder på sminkkittet;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback