Godmorgon!

Så skönt att sova hemma i min älskade säng inatt. Vaknade mitt i natten och va törstig, höll på att slå ihjäl mig då allt bara snurrade. Imorse när klockan ringde va det likadant, samt att det mörkna lite då och då och mår lite illa... 

Skippade alltså skolan, smsat ägaren om stallet (har dock inte fått svar än så får se) för jag känner att jag inte törs sätta mig på en häst när jag haft sån extrem yrsel... 

Tänkte bara skriva lite lätt om Skåne resan, haft oväntat roligt under dagarna, min släkt är så underbar så vi har skrattat massor förutom under själva begravningen som va sjukt jobbig. 
Åt på bästa restaurangen på onsdag kväll med nästan hela gänget (min ena farbror va inte med), skitgod mat, skönaste kvinnan som jobbade där, mat i massor, och ah bara allmänt skön stämning! 
Bilden är från restaurangen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback