Trött, skakis och kramp!

Hej, ja träningen idag gick så sjukt galet bra! Märker av en förbättring då jag klarade att puscha mig dubbelt så mycket som förra veckan! Dock så hade jag nästan kramp i musklerna i vissa övningar men kändes himla bra. Efteråt var jag helt skakis i musklerna och det va lix jobbigt att hålla i min mobil, förstår ni då hur mkt jag tog ut mig? 
 
Som det känns nu kommer jag satsa på ett grit pass på måndag, haha det passet som däckade mig en vecka sist jag provade.. Vaknade upp med feber dagen efter och kunde knappt ta mig upp ur sängen! Men känner mig fysiskt starkare nu så bara o testa, har jag tur får jag sjuk träningsvärk och otur blir jag däckad dagen efter! 
 
Iaf det tar vi mer om sen! Nu ska jag hoppa in i duschen och bara låta musklerna vila. Sen ska jag skriva ut mitt tal, läsa upp det för mamma och så. Sängen och pll tills kl 10 ca när jag släcker och sover! Skönt! 
Sista inlägget för idag så godnatt! 
Sweet dreams! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback