Hoppning

Näst sista ridpasset. Hoppning med whisper. Vi hoppade "y" med en liten bana. W vart rädd för männsiskor på läktaren och där stod ett hinder man hoppade två gången, hade alltså en megastel häst som försökte fly från dem, men ah annars gick det skitfint!

Fick beröm av min ridlärare att jag verkligen hoppar nu mot i början av terminen när jag hade lite rädsla (att man inte bara styr, håller om med benen och sen åker med) utan jag ser väldigt ofta vad jag behöver göra för att få över hästen på bästa sätt och det tycker min ridlärare är sjukt bra! Så jag är riktigt glad efter lektionen :D 

Däremot så höll jag på att åka av på slutet när en tjej på läktaren ställde sig upp och "hoppade" ner.. Helt plötsligt flyger W åt sidan men höll mig kvar haha!
Har ingen bild på W så ni får en på snö.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback