ÄNTLIGEN!

Woho, tänkte berätta om vem jag har varit och pratat med några gånger utan att berätta. 
Jo det är såhär att jag har varit och pratat med ett dagis som ligger här vid mig om att få arbeta hos dem, och idag hade vi äntligen fixat iordning med polisregister och försäkringar o så. Så jag kommer nu att börja imorgon hos dem!
Anledningen till att jag ska göra det här är för att få följa min stora dröm att åka till England (jobba som Au pair) så måste jag ha 200 arbetstimmar med barn!
 
Men däremot så har jag inte tid att åka till tuna park nu på dagen, eftersom jag insåg att jag inte har gjort klart allt med frågorna på svenska romanen.... så det måste jag fixa nu och sen hoppas på att mamma och jag hinner åka ikväll istället!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback