Tisdag!

ÅH vilken bra dag det är idag!
Började dagen med att åka till gymmet med mamsen (hon fick en veckas gratis träning i morsdagspresent). Körde igenom axlarna med 4 övningar och bröst med 3 övningar 12x4 på båda. Körde även "sidan" 12x3 per sida. Sen vart det även 7 mins jogg xD 
 
Nu väntar jag på att kl ska bli 2 då jag ska köra mamsen till jobbet. Såg precis att jag fått tillbaka psykologikompletteringen och fick A!!!! Så troligtvis blir det ett A i slutbetyg här, men pimmade min lärare för att vara på den säkra sidan ;) Känns iaf sjukt bra med tanke på hur jag har kämpat med den kursen, särskilt kompletteringen ;)
inspiration;
:) | via Tumblr
Be fit be healthy
Impove
Before and after
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback