Veckans träning:

Måndags; forever: kondition 20 min (jogg 12 min, pw 8 min) 4 övningar axlar 12x4, 3 biceps, 2 triceps 12x4. 
Tisdags; forever: kondition 29 min (15 min jogg och 14 min pw) 3 övningar bröst 12x4, breda armhävningar 12x4, "sidan" 12x2 (per sida), 2 övningar mage 12x4.  Ridskolan, hoppning med melodie. 

Onsdags; forever: kondition 20 min (jogg 15 min och Pw 5 min) 6 övningar rygg 12x4.
Torsdags; vila, gick ner 1,4 kg. 

Fredags; ridning 30 min i ridhuset, promenad fram och tillbaka ca 20 min? Cykel till och från stallet 7 och 8 min. Sen fixade jag med hö och mockning åt båda hästarna. 
Lördags; uteritt i 1 h i alla gångarterna. Mockade och fixade hö åt båda. 
Söndags; uteritt i ca 30 min, mest skritt men även lite trav. Mockade och fixade hö åt båda. 

Veckans träning tyckte jag va bra, gym 3 dagar och kondition dessa dagar, lite trist att jag inte hann till gymmet i fredags då benen inte blivit speciellt tränade denna vecka menmen. Sen stallet 3 dagar. 
Är ändå nöjd över veckans träning, gått igenom hela kroppen förutom benen, kört ordentlig kondition och ridit 3 dagar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback