Veckans träning;

Måndags; forever: axlar 6 övningar, biceps 3 övningar, mage 1 övning 12x4, "sidan" 12x2 per sida. 
Tisdags; uteritt på roffe ca 1 h alla gångarter, fixade hö och mockning åt båda. Ridskolan på kvällen, markarbete.

Onsdag; forever (30 min): jogg 10 min, triceps 2 övningar, mage 1 övning 12x4, "sidan" 1 övning 12x2 per sida. 
Torsdag; forever: rygg 8 övningar blandade med 12x3 och 12x4, "sidan" 12x2 per sida, mage 3 övningar 12x4. 

Fredag; forever: jogg 16 min, pw 4 min. Ben 6 övningar - 4 st 12x4, 2 st 12x2. Ridlektion för roffes ägare ca 1 h plus fram och avskrittning, fixade hö och mockning åt båda hästarna. 
Lördag; uteritt i skritt 40 min, fixade hö och mockning åt båda hästarna.
Söndag; uteritt i ca 1 h, alla gångarter. 

Nöjd över veckans träning, fått in bra träning samtidigt som jag fått in mycket ridning :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback