Godmorgon!

Orkade inte blogga igår men iaf så målade jag som sagt naglarna och städade rummet ;) framåt kvällen åkte jag till stallet för en uteritt med ägaren, skitmysigt! Haha vi hade lite problem med en rejält rädd häst i början :/ stackarn<3 och sen i galoppen vart han lite för exalterad så fick ingen galopp utan en blandning och sen vart det ett litet glädjeskutt också haha! Men annars hände inge speciellt :)

Blir en lugn förmiddag nu, läsa, kolla tv, äta osv. Sen åker jag till skolan och vidare till gymmet. 
Fick en fråga om vad jag gjorde kroppsanalysen och den går att göra på forever, kostar 150 kr om man inte är medlem och 125 kr om man är medlem :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback