Godmorgon!

Tjenare!
Idag steg jag upp tidigt, skulle egentligen rida med ägaren men hon mådde inge bra så körde ensam!
Är riktigt konstigt väder här, blåser nästan orkan haha, och är skitkallt men när det inte blåser så värmer solen sjukt mycket! 

Vart iaf en uteritt, höll på att blåsa ur sadeln och roffe va orolig pga blåsten :/ lillen<3
Va ute i typ 40? Min kanske? Bara skritt. 
Sen när jag kom tillbaka fixa jag roffe, gav båda lunch (släppte ut handen direkt när jag kom till stallet på morgonen), mockade och fixade hö till båda och hängde undan grejerna. Allt detta han jag på 2 h 30 min, shit xD 

Nu väntar duschen och sen får vi se hur resten av dagen blir!
Gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback