Drama Queen

Idag cyklade jag till och från stallet! + poäng för det! 

Började med att mocka och fixa hö åt båda, idag hade jag sällskap av en liten mus. Tror seriöst det är nått fel på den :/ möss ska vara rädda för människor men jag kunde mocka bara några cm från den utan att han brydde sig :S 

Tog in roffe som inte ville bli fångad förens jag muta honom med gräs xD fixa och red iväg, idag tog jag 1 h rundan fast åt andra hållet, hade en riktigt lugn häst som njöt av livet typ! Självklart hoppa han några ggr och vart rädd några ggr, men bara små såna. Väl tillbaka insåg jag att klockan va ganska mycket så jag fick skynda mig att fixa roffe och så hann jag inte ta in handen :/ 
Cyklade till stallet!


Tog bildbevis på musen såklart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback