Godnatt!

Nej nu väntar sängen efter en lugn kväll framför tv;n. Imorgon ska jag till optikern på morgonen och direkt efter vidare till jobbet. Hoppas jag hinner i tid bara! Haha men det ska nog gå bra! 

Har varit sjukt varmt idag, svettats hela dagen :( la mig och sola där vid 12-1 nått sånt och vart svettig på 5 min, sköljde av mig med kallt vatten men det dröjde inte länge alls innan jag va genomsvettig igen.. Efter cykelturen rann det ju bara om mig, haha brukar inte bli så svettig.. Och nu på kvällen när jag bara har chillat med öppen altandörr kände jag mig väldigt varm och lite halvblank i ansiktet... Tur att jag har ac som jag kan ha i rummet, skulle aldrig palla annars.. 
Nej men nu har jag skrivit ett himla långt inlägg om dagens svett? Så nu lägger jag ner innan det blir ännu mer random! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback