Utvärdering av gelnaglar

Jag tycker absolut att det är den bästa idéen inom nagellack faktiskt!
Nagellack som håller i 2-3 veckor (om du inte pillar eller tar bort) utan att börja lossna!
Jag har dock bara haft mina naglar i en vecka och sen bytte jag och nu en vecka ca. Anledningen är för att jag har lite svårt att inte pilla och då kan man få med sig nagellack.. Man ska ju dock inte "dra" bort för det kan skada nageln men ah, jag har lyckats göra det utan att direkt tänka på vad jag gjort...

Iaf men det håller skitbra om man inte rör!


Grejen är den att jag hade fått bort nagellack här på pekfingret, målade om BARA den nageln på den här handen och ser ni ens någon skillnad här? 
Alltså de andra fingrarna har nagellacket suttit på en vecka ca och pekfingret är nytt. Och ändå ser det exakt likadant ut!
(Nu har ju naglarna växt en del därför det är en kant mellan nagellack och nagelband) 

Lite tråkigt är det däremot att det inte finns ett speciellt stort utbud på färger (inte vad jag har sett iaf) men jag har ändå lyckats fått tag på tre ganska rejält olika färger - ett mörkt lila som jag fick i julklapp, ett mörkt grönt det som jag har nu, och ett med guldglitter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback