Sovdags

Börjar dra ihop sig för att lägga sig i sängen, läsa några sidor och sova!
Lagade mat med pappa blev ryggbiff(? Haha vet inte ens om det heter så), bakad potatis med tzatziki och en sallad gjord av spenat, melon och granatäpple kärnor. Hur gott som helst! Inte zatzikin då men resten ;) för er som undrar så gillar jag inte vitlök och det är ju en av grundsmakerna så.. Haha funderar på att börja fota vissa av maträtterna och visa er? Som en pusch till mig själv men även som mattips till er? Får se om och hur ofta det blir :) lättare att fixa vid frukost och/om man äter mellanmål :) 

Sen kolla jag på Percy Jackson (vet inte vad den heter men det är iaf fortsättning på första?) och åt 2 dl chips, haha fattar ni hur lite det är? XD aja nu är det slut med "frossandet" under kommande dagar blir det frukt eller liknande vid sug! 

Men nu ska jag iaf borsta tänder och lägga mig i sängen. Är skapligt trött men samtidigt pigg så får se hur fort det tar dör tröttheten att ta över :) 
Godnatt!
Collage från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback