Sista kvällen av lovet..

Ja så är sista dagen kommen.. Usch vad jobbigt att gå upp tidigt igen, men Jaja!

Har kört lite styrka (använt vikter på alla övningar på olika sätt).
Körde situps, rygglyft, squats, nån för ben och rumpa som jag inte vet namn på, och sen 3(?) st för armarna. Känner mig nästan förvirrad men kan inte komma på hur mycket jag gjorde av allt för jag gjorde olika varianter av många och olika många ggr för olika övningar osv.. Haha. Men ah. Vart lite svettig och det kändes i 'mina muskler!

Nu ska jag duscha och sen tänkte jag kolla på film innan jag somnar! 

Den övningen jag inte kan namn på! (Jag har inte höften stilla utan lyfter den sakta och sen sakta ner igen osv) 

Rörigt inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback