Protest

Sitter i personalrummet nu, rast! Skönt har vart fullt ös här med ledsna barn, hann knappt äta idag för att vi vid vårt bord hade två ungar som behöver hjälp att äta och en som behöver hjälp att dricka, sen när de två små barnen var klara skulle de sova för de börja gråta av trötthet så fick ta ena till en annan fröken och en av dem klädde jag på. Sen fick jag äntligen äta klart ;)

Iaf min kropp börjar protestera så går hem lite tidigare idag än kl 16 :/ skönt med helg sen.. Skippar stallet idag pga min kropp men Erika skulle fixa allt till hästen! Trist bara att jag inte orkar åka sista dagen :/ aja vi fick iaf ett bra avslut igår när det gick så himla bra! Men iaf känner jag att jag måste lyssna på min kropp..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback