Plugg

Usch och fy så segt och tråkigt plugg vi har.
Började med att fixa det enda jag egentligen måste göra alltså konsthistorian, det andra är inget jag måste göra...
Konst historian fick vi läxa att svara på några frågor om Da Vinci - koden som vi såg i torsdags så det gjorde jag färdigt.
Sedan skrev jag lite mer fakta om Abort till religionen (alltså seriöst det här är typ tredje gången vi skriver om abort fast på ett annat sätt, spyr på hur tråkigt det är!!)
Och slutligen så hittade jag ett svar på en fråga till svenska boken, en fråga som vi verkligen satt fast med och jag kände att jag inte har tid att sitta fast med den nästa lektion utan måste få den färdig! Så lyckades lösa den frågan! :)
Och snöar gör det fortfarande ;) Har gjort det hela morgonen tydligen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback