Låååång dag

Kom precis in genom dörren.. Lämnade huset halv 8 och kom hem 20 över 7, shit! 
Skolan va ganska seg?
Första lektionen skrev vi på (kom väldigt långt), andra lektionen börja vi med ett nytt arbete och jag och Erika kolla på galdiator, sen börja fixa boken på sista lektionen.
Mitt möte gick hur bra som helst!

Träningen, orkade inte vänta tills passet jag egentligen planerat gå på så testa ett nytt - kettlebells. 45 min styrka och kondition med kettlebells (en sorts vikter för er som inte förstår) svinjobbigt. Men de lättare vikterna tog slut och jag fick en på 4 kg och en på 12. 4 an vart för lätt på de flesta grejerna och 12 an för tung... Skulle behöva två vikter på 6 och 8 kg. 
Iaf så nu är jag trött och vi ska alldeles strax äta middag och sen duschen! Hungrig som tusan!! 

Det här är en kettlebell! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback