Dagens träning

Blev som jag funderat uppdelat i två delar, dock inte längsta uppehållet - Max 20 min? 
Iaf på första passet körde jag kondition.
Började med crosstrainern i 20 min med lite hårdare program än jag brukar ha! Svinjobbigt på det tyngsta! 
Sen körde jag hopprep 200 st gjorde jag. Dock så vart det 100 sen vila för jag knappt kunde andas (dålig kondis) och sen 100 till! 

Sen tog jag en break då mellan passen.

Pass nr 2 blev lite styrka.
Började med hantlar - eller en hantel och gjorde 30 squats. Sen tog jag båda hantlarna med lite mindre vikt på. Och gjorde 4 olika övningar som jag fortfarande inte kan nått namn på, 10 x 3. 
Efter det blev det en mini paus på nån minut? Knappt det ens!
situps; Gjorde 20 vanliga, sen 20 åt sidorna (10 åt varje håll) och tillsist 20 vanliga! 
Rygglyft; gjorde 10 för övre ryggen med 3 kg vikt på mig. Sen 10 för nedre ryggen, 10 för övre med vikt och 10 för nedre ryggen. Alltså 20 för övre rygg och 20 för nedre.
Avslutade med att göra 10 situps, 5 på fötter och 5 på knä.


Här har ni två bilder, första från crosstrainern och andra där jag skrev upp allt jag gjorde (står samma som i inlägget haha) bara lite mer uppstaplat! 
Nu har jag precis tagit en bastu och sen blir det chill resten av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback