Trött kropp

Alltså måste säga att min kropp är lite lagom trött nu, har dessutom träningsvärk på lite olika ställen haha! 
Provridningen gick bra, på lördag blir det en uteritt med ägaren :) 

Åkte hem och bytte om sen iväg till forever, väl framme inser jag att jag glömt sätta skavsårsplåster under ena foten (har fått blåsor/skav från mina inlägg nu när jag börjat jogga...) aja, bara att testa och se hur länge foten pallar. Vart 11 min jogg allt som allt sen kunde jag knappt stå på foten, kändes som jag hade stora sår men så va det ju självklart inte haha! 

La mig i soffan och pustade ut, har nyss ätit mellanmål och snart nog ska jag dra på ridkläderna igen och åka till ridskolan. 
Alltså jag är redan helt slut i kroppen och då har jag ett till ridpass kvar, haha kommer inte kunna röra mig imorgon!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback