Rygg!

Började som vanligt med kondition, vart chockad och grymt glad här för som ni vet brukar jag bara orka ca 5 min och sen behövt vila? Idag jogga jag ca 10 min utan vila och hade nog orkat mer men började få typ skavsår/blåsor på ena foten så va tvungen o avsluta! 

Vidare till gymdelen och körde igenom ryggen ordentligt, vart 6 övningar 12x4 på alla, börjar med lite lättare vikt och sen lägger jag på ett steg hela tiden (beroende på hur tungt osv så ligger jag på samma vikt eller sänker sista de sista 12) men ah! Sen som avslutningen körde jag 3 st magövningar, 2 st 12x4, och en 12x3 för där palla jag verkligen inte att göra 12 till! 



Trots studentkryssningen var det lite minus på vågen, inte mycket men åtminstone neråt! 
0,2 kg har jag gått ner denna vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback